Tisdag med guldkant på

Yes imorgon bär det av :) Håller på att packa nu. Frågan är vad för kläder och skor man skall ta med sig. Hm såg i tidningen att det är 16 grader där nere, kan det stämma?!

Idag har det varit en helt vanligt tisdag, förutom att vi slutade halv ett istället för halv 4 så det var super skönt. Egentligen borde man utnyttja tiden till att plugga på eftersom vi har sjukt mkt nu. Men jag och V bestämde oss för att utnyttja tiden med att ta en kaffe och en sväng på stan. Träffade I på Espresso house på NK, så vi satte oss och pratade lite med henne.
Dagens ämne jag måste ta upp är NKs julskyltning. Brukar alltid vara hur mysig och fin som helst, älskar den! Och i år har den ett passande namn, "NKs drömjul" och visst är skyltningen fin men den bör döpas om till NK (mar)dröms jul för att de har en AS ful gris och get i fönstrena! Blir ju skrämd bara av att titta på dem!. Skall ta bilder så ni får se vad jag menar.

Fick lite nostalgi känsla när jag såg denna bilden så jag var tvungen att lägga upp den!

image55

Spice Girls forever!

Nu fortsättnignen med packningen!

Ciaociao!


Kommentarer
Postat av: joanna

naaw Gud detta minns man som det var igår!!

2007-12-04 @ 22:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0