happy new year 2008!

Jes nu kommer sista inlägget innan årsskiftet. Har fortfarande lite klänningsproblem, men väska, smycken och naglar är färdiga. Nu om några timmar bär det av till L för middag och sedan blir det Score istället för Chez, vem vet vi kanske drar till Chez ändå.

Nu skall jag duscha och göra mig i ordning, har varit ute på en lång powerwalking idag. Så nu är jag fit for fight. Är lite trött i kroppen fortfarande efter träningslägret så egentligen hade jag velat fira nyår i ett juicy set men man måste ju klä upp sig! man kan ju inte skåla in det nya året med champagne och mjukis set.. Annars hade jag kunnat göra som T gjorde förra året, klädd i juicy set första delen av kvällen och sedan bytte hon om till tolvslaget. haha det hade varit riktigt soft.

Nu önskar jag alla Gott nytt år och nästa inlägg kommer den 1 Januari 2008

Ciaociao!

image67

Kommentarer
Postat av: hemligt

hej gabrielles ,
ja har hört att du ska göra ett helt inlägg om endast JvP
stämmer verkligen detta ?

2008-01-02 @ 15:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0