Godmorning

Godmorgon!
 Gårdagen blev kanon trevlig :) middag först hemma hos AN, där man träffade gamla klasskompisar från högstadiet bland annat. Sedan bar det av till Chez för förfest, och sedan när de andra skulle dra vidare till Berså och Keybar beslöt jag mig för att dra hemåt. Och det var nog tur för annars hade jag blivit ännu mer sjuk.
Bilder från tjejmiddagen kommer senare!

Idag är de julbasar på CASA (mina syskons skola), brukar alltid vara jättemysigt men idag är det en liten nervös dag så jag får se om jag åker dit. Skall ha ett speaking test på folkhögskolan, testet är en del av hela cambrige english exame provet, så jag skall sitta med två eller tre främlingar som jag inte känner och prata om någonting.
HJÄLP! Hoppas det går bra bara, testet är bara runt tjugo minuter så jag hoppas det går vägen.

Nu måste jag stryka en skjorta jag skall ha på mig. Övriga planer för kvällen är eventuellt Chez igen eller bio med AM och J.

Dagens kändisbild kommer här !
Katherine Heigl i söt blus och chanel väska

         image45



Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0