Finally over

Nu är examen färdig, hur skönt som helst. Jag och EA passade på att äta lunch på en indisk resturang när det var lungpaus och sedan spatserade vi iväg för att köpa take away te och kanelbulle :) Dagen har annars varit bra, mamma köpte frukost till mig på dahls imorse och sedan var det timmars av skrivning. Kom precis hem, och nu är  det en snabb power nap lite mat och sedan bär det av till Chez med gänget, T, JE, JO, S och P. Skall bli trevligt. Tror vi drar till Deep men vi får se. Vad skall man ha på sig?

Här är bilden på min brors choklad muffins som han bakade till mig igår.


image60


Och nu till dagens kändisbild, Viktoria Beckham, sjukt snygg men hon kanske hade behövt denna muffinsen


image62 Jätte söt outfit

Nu powernap
Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0